Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
elSingular.cat utilitza ‘cookies’ per millorar l’experiència de navegació. Si segueixes navegant entenem que ho acceptes.
Editorial Dijous, 24 d'Abril de 2014

Comentaris

26/03/2012
00:00  h.
Fem-ho fàcil
SI QUIERE SER ATENDIDO EN CATALAN, PULSE 1
"Ara resultarà que circula el rumor que en català les coses van millor i més ràpid?"
bardala_26març475Il·lustració de Daniel Berdala
Heu provat de ser atesos en català quan truqueu a Movistar? Encara no ho he aconseguit ni una sola vegada. Premo la tecla del número 1, i després d’esperar una estoneta em contesten en castellà, com si res: “Buenos días….”. Al començament encara em lamentava. “Escolti, però si jo he demanat la opció de ser atesa en català…” Però han anat passant les setmanes i me n’he cansat. Potser hi haurà qui considera que això només és una petita anècdota, que no cal donar-li cap importància, però per mi és una presa de pèl i un servei pèssim al consumidor. Si vol patates premi l’1, i li serviran arròs a la cubana.

Estic en llista d’espera per un I Phone 4 , però es veu que estan esgotats. I em toca trucar cada setmana per anar renovant la oferta per un finançament fraccionat. Un dia que em vaig queixar del pèssim servei de MoviStar a la feina, una companya em va dir, molt seriosa , que sabia un truc per aconseguir que a Movistar m’atenguessin eficaçment. “Demana ser atesa en català”. Diuen que hi ha tan pocs operadors que el sàpiguen parlar, que quan te’n toca un, serà un dels millors solucionant els problemes.

Em va sonar a llegenda urbana, tenint en compte que la companya en qüestió és de Madrid, fa poc que viu a Barcelona i de moment només és castellano-parlant. Ara resultarà que circula el rumor que en català les coses van millor i més ràpid? Ja m’agradaria creure-m’ho, però era una broma no?
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
16Veure i/o afegir comentaris
Un xarnego:Quina colla de xenòfobs sectaris!
(16 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingular.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingular.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
SI QUIERE SER ATENDIDO EN CATALAN, PULSE 1
Un xarnego
18/11/2013 20:18
Quina colla de xenòfobs sectaris!
català no espanyol
30/03/2012 11:48
Això de marcar l'u o el dos demostra que els colons espanyols que treballen a catalunya no són bilingües, tot i haver estudiat el català des de petits no tenen cap consideració, ni educació. Ells geneticament són anticatalans i no s'arruguen ni per questions de treball, normal d'altra banda, si els caps que tenen són propers als postulats de PP-PSOE o Fuerza Nueva ho tenen més fàcil
Fart d'espanyols
30/03/2012 11:37
Jo he hagut de trucar varies vegades a la seguretat social i si demanes ser atès en català el telèfon sona i sona fins tallar-se, torno a trucar, demano en "español" i bingo, a la primera! Entre altres motius això és degut a que aquestes "empreses" només contracten a colons espanyols que no tenen cap respecte ni coneixement de la nostra llengua, normal! INDEPENDÈNCIA !!
A LA M. ESPANYOLS
30/03/2012 09:51
ELS ESPANYOLS PER NORMA SON UNS MALEDUCATS D'ENTRADA, PER TANT POCS NEGOCIS I POC A FER AMB ELLS !
el nom
29/03/2012 21:25
Regal atén meravellosment bé i en català. D'altra banda m'extranya que encara estigueu penjats de teleafonica.
eudal
29/03/2012 20:24
Us explico el meu cas. Resulta que al servei d'atenció al client de La Caixa, la persona que em va trucar per resoldre una queixa només parlava el castellà. Us sembla normal que La Caixa em parli en castellà?
Albert
29/03/2012 17:53
Els d'Orange no tenim ni opció. Si hi insisteixes molt (a mi em va passar), et prenen nota i al cap d'uns dies et truquen i et diuen: " A voooore, què volia..."
Jordi B
27/03/2012 23:03
El cert es que podeu demanar a Movistar que configuri el vostre numero per a l'atenció en català SEMPRE. Però també es cert que triguen l'hòstia en posar-se. Peró si molta gent ho fes, posarien per força a més gent a atendre en català. L'ordinador els dona els ratis, i ells tenen l'obligació LEGAL d'un temps màxim per atendre'ns.
el nom
27/03/2012 18:25
La millor manera perquè t'atenguin ràpidament és quan et pregunten que els diguis el motiu de la trucada els has de respondre: "DARME DE BAJA" de seguida et diuen le pasamos con un operador... tot això en castellà, és clar! Xavier (Sant Martí de Centelles)
MIQUEL ( L'ALEIXAR )
27/03/2012 17:20
dons jo tinc la opció de ser atès en català en el mòbil i en el fixa i si que es veritat lo de que t'atenen millor, més ràpid no ho tinc tan clar, perquè hi ha menys operadors, ara a vegades costa agafar línia en català,però val la pena anar provant, al menys ells m'entenen i saben escriure el nom del meu poble quan els hi lletrejo.
Narcís
27/03/2012 12:32
Però de què nassos en parlem .. si la majoria són d'Amèrica Central o del Sud? PD: a qui se l'acudeix ser de Telefónica, ara Movistar .. que amb condició de fer-hi ' altes ' tant se li'n dóna cerciorar-se ser l'interessat qui la demana? Nota: qui tingui orelles que hi senti! Anotació al marge: de debò cal posar exemples del modus actuandi d'aquesta gent (per no parlar de la ' quota de línea ' .. quan fou pagada per tots els ciutadans durant dècades ..!)?
Jordi Bcn
27/03/2012 12:04
És veritat el fet que si et toca un operador que parli català t'aten amb més agilitat i eficàcia. Ho he viscut. Però és una epopeia que arribis a trobar-ne un. És un de cada cent mil. Amb tot, quan demano ser atés en català em passen a un contestador per escollir entre 9 idiomes, dels quals el català no hi consta. Un FRAU d'atenció al client.
Josep Salou
26/03/2012 21:29
A mi amb gas natural m'ha passat.
Voltaire
26/03/2012 16:19
Amb els espanyols no hi ha res a fer. Són uns barruts i, lo pitjor, encara se n'enfoten!
Claudi
26/03/2012 14:48
Doncs a mi fa un parell d'anys per resoldre un problema de facturació vaig haver de trucar 3 o 4 vegades. No em solucionaven res i a la quarta trucada em van atrendre en català(directament, sense haver-ho demanat) i va ser la vegada que m'ho van explicar millor i solucionar. Serà llegenda urbana o no, però aquest és un exemple real.
Marc (Sabadell)
26/03/2012 09:28
Núria, has de saber que la frase correcta és: "si vol ser atès en català premi l'u, si vol ser atès en castellà TOQUI EL DOS" . Això és el que han de fer tots els que només volen parlar en castellà, TOCAR EL DOS i fotre el camp de Catalunya.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida