Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
elSingular.cat utilitza ‘cookies’ per millorar l’experiència de navegació. Si segueixes navegant entenem que ho acceptes.
Editorial Dimarts, 02 de Setembre de 2014

Comentaris

29/03/2012
00:00  h.
Seda salvatge
Jo avui treballo
"Reivindico el meu dret a discrepar-ne i a no considerar que tot allò que defensen és veritat revelada"
Ahir en tertúlia a Els Matins de TV3, el notari Juanjo López Burniol va dir que si els sindicats no hi fossin algú els hauria d'inventar. No diré que no. Bé, els sindicats tal i com són ara potser no. De fet, igual com els partits tal i com són ara, demanen d'un sacseig. Però comparteixo la idea de contrapoder i de factor corrector aplicat a aquests actors socials. No n'elogio els seus excessos, els seus vicis i la seva voluntat d'erigir-se en representants únics dels treballadors, igual com no ho faig amb les passades de rosca dels polítics, però sí que en defenso l'existència. Jo no m'hi afiliaria, però que ho faci qui vulgui. I d'aquesta analogia, una derivada clara: reivindico el meu dret a discrepar-ne i a no considerar que tot allò que defensen és veritat revelada. Perquè no l'és. Els sindicats també fallen. L'actual crisi també és en part fracàs d'ells. I n'hauríem d'esperar, tots plegats, un punt d'autocrítica en algun moment, perquè també els cal, i especialment en jornades com la d'avui.

Per exemple, discuteixo, i molt, l'oportunitat, la proporció i la utilitat de la vaga que avui promouen. Diuen que les mesures que planteja la reforma laboral del PP ens tenen en un desastre econòmic i laboral. En discrepo. El desastre econòmic i laboral no l'ha provocat aquesta reforma del PP, que encara no ha ni començat a rodar. L'aguditzarà? Ho sabem? Ho saben ells, els sindicats? Sabien si els pedaços i les mesures d'anteriors governs ens durien on som? I més enllà, ens podem permetre quedar-nos on som, conservar el desastre que ens aclapara, sense provar alguna cosa diferent a les polítiques que ens han dut el desori de mercat laboral que tenim? Em permetran que en discrepi? Em permetran que vulgui saber què pot haver de bo en una reforma que em nego a creure que de dalt a baix sigui una cosa horrible, sense res a salvar-ne?

D'altra banda, el company de tertúlia Joan Queralt va defensa, també ahir, que allò que existeix és "el dret a vaga", no "el dret al treball". I Joan Carles Gallego (CCOO) i Josep Maria Álvarez (UGT) van assentir. Vam poder discrepar en directe cordialment. Però hi torno. Només faltaria que avui algú volgués fer feina, dissentir de la forma de protesta que proposen els sindicats i mirar de guanyar-se la vida en un moment tan cru i pelut, i que no ho pogués fer lliurement. De fet, això els piquets miraran que no passi. I molta gent es quedarà a casa "pel que pugui ser", "pel que pugui passar". És a dir, per por. I això és horrible. A aquests també els comptaran demà com a vaguistes?

Negar la llibertat individual apel.lant a una malentesa llibertat col.lectiva és una barbaritat descomunal, i per desgràcia força recurrent en la història. No debades, Álvarez va dir que "els piquets formen part de la història". Sí, com certes ideologies caduques i autoritàries. I elles també han passat a la història. Malauradament, no ha estat així amb l'ús de la força per mirar d'imposar un determinat credo. I això ni venint d'un sindicat ni del més pintat no s'hauria de tolerar.

Per tot plegat, jo avui treballo. Faré feina com molts altres, i com molts altres també m'atansaré al meu lloc de feina amb un cert neguit. No hauria de ser així. Perquè igual com criticaré sempre que un empresari coaccioni als seus treballadors, no combregaré mai amb el fet que els sindicats facin el mateix amb aquells a qui diuen defensar.
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
33Veure i/o afegir comentaris
Narcis Vila:Jo soc d'esquerres i antidretà, i tinc un bon sou i un treb...
(33 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingular.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingular.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
Jo avui treballo
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcis Vila
30/03/2012 18:02
Jo soc d'esquerres i antidretà, i tinc un bon sou i un treball blindat, o que els pensaves, ximple!, que ets un ximple, que tindrà que veure una cosa amb l'altra?, i la teva situació se'm en fot, que no la de les bones person es solidàries, siguen d'esquerra, de dreta,o anti-elquesigui, o pro-elquesigui
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
antidretà
30/03/2012 13:52
Normal, tu ets de dretes i ja deus de tenir un bon sou i un treball ben blindat. La situació dels demés, senzillament, te'n en fot.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Jaume
30/03/2012 00:16
Aquest lliberals d'universitat privada a una fàbrica a torns per 400€ els posava jo a pencar, a veure si pensaven igual!!!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
29/03/2012 21:46
Bah, no fumem!, aquesta vaga com totes n'és una presa de pèl!, ço és, per ventura pensen som espanyols a qui ' passaejar '? PD: si fa trenta anys d'ésser-hi tot regirat fora mida així l'assalariat convencional ' deixat a sa sort ': eventual/ temporal/ provisional per obra, producció, substitució, estació .. i, si t'he vist no me'n recordo ( modalitats de contracte a dojo i respecte a Conveni quin fos .. zero!)! Nota: galants trinxeraires estàn fets: que si fent manetes amb govern de torn, que si rebent munt de diners dels Pressupostos, que si cobrant sota excusa de cursets inútils (damunt obligat a pagar quota sense ser treballador), que si provocant ' titulitis ' innecesària d'allò més per a places a l'Admó. ( classisme .. cobrant-hi més?), que si endollant via concurs - oposició àdhuc ' consolidació de feina temporal ' així sense igualtat, que si qui són/ manen són empleats públics que no pas assalariats del carrer que el representin, que si s'hi fan favors mutus així silencis ídem a l'hora de fer funcionaris ( sobretot a entitats locals potser fins i tot facilitant presidents d'autonomies espanyoles treure plaça a la universitat, que si són els primers que permeten Conveni qualsevol sigui ' paper mullat ', que si fins i tot per una ' consulta ' l'has de pagar si no ets afiliat ( quan cobren de tos impostos!), que si . . . . . Anotació al marge: de qui nassos s'hi preocupen .. dels que duen un munt d'anys fixes i amb un acomiadament per any de por o/ i de que les subvencions que reben així a ' fons perdut ' puguin ser reduïdes o .. d'aclaparadora majoria de compatriotes nostres que no són de ningú/ d'enlloc així ' aprenents de tot, mestres de res '?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
29/03/2012 21:39
Estic d'acord. El contrapoder ha d'existir i es necessari. No obstant els sindicats no han mogut un dit en tota l'anterior legislatura, i s'hi que s'han beneficiat de cadascun dels ERES i de les mil.lionaries subvencions a la formació que han rebut. Pocs saben les xifres que manegen. Els salaris dels seus dirigents son d’escàndol. I ara resulta que es desperten i diuen defensar el “nostre” lloc de treball! Coherència si us plau! Tampoc jo em sumo a la vaga. Aquesta es la meva llibertat. Cadascú s’hauria de posar al lloc que li toca i treballar honestament per “guanyar” el que cobra, i si els dirigents sindicals deixessin de fer el ploramiques i treballessin ”tant” com cobren i defensessin els drets que els “treballadors” hem adquirit durant anys de sofriment, altra cara faríem tots! Com diu el refrany castellà : Zapatero a tus zapatos!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
maria
29/03/2012 19:44
Jo no faig vaga,espero que algun dia totes les dones en facin,però vaga en tot......
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Lucrecia
29/03/2012 17:35
ara que els baixen la subvenció protestant! els sindicats sí fossin com els del principi fora bo. Ara no més serveixen per ells mateixos. Bons menjars, bons viatges i sous de directius! és per això que sempre anem con els crancs, marxa enrere i derrapant!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Mini
29/03/2012 16:57
Primer de tot, eli felicito per la seva coherent intervenció en el programa de Els Matins de TV3. Ja és hora de que plantem cara en aquest intocables dels sindicats. Mentre promouen la vaga, sense arriscar ni un cèntim d'euro de el seu sou, nosaltres perdem un dia de sou si fem vaga. Ells no tenen cap risc de perdre la feina (doncs son del sindicat de treballadors) i la resta posem en perill la nostra feina. On s'ha vist i escoltat que un sindicalista demani " un aprovat pels piquets", FINS AQUÍ HEM ARRIBAT! Aquesta vaga jo crec que no arreglarà re més aviat al contrari. Sindicats? sí per els que ho vulguin però cap coacció per els que pensem que no ! Crec que és bo estar amb una societat democràtica i poder expressar-nos lliurement encara que hi hagi gent que no admeten " com ho fan el dictadors" la disconformitat amb ells.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Guillem
29/03/2012 16:04
A l'escola del meu fill els volien clavar un examen avui, per animar-los a anar a escola. Un dels alumnes es va aixecar i va dir que no pensava assistir a escola perquè gràcies a la reforma laboral feia dues setmanaes havien acomiadat son pare. I parla de por aquest llepaculs del poder?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Francesca
29/03/2012 15:57
Molt bo.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Ernest Vila
29/03/2012 14:41
Una nit,-treballo de nit-, quan vaig anar a treballar a l'empresa pùblica on treballo, i quan ja havia començat la tarea, un sindicalista em va dir: "que fas aqui, no saps que hi ha vaga?", "no no ho se", va convidar-me a seguir-la, no li vaig aceptar la invitació, i em va dir: "tal vegada a la salida tengas problemas", "me arriesgarè li vaig contestar. Al sr. Lòpez Burniol, li encanta que hi hagen sindicalistes, i lliberats sindicals?, a ,mi s'em en fot, l`únic que demanaria és no pagar-los jo el seu temps, el seu matonisme, les seves destrosses. Quan de mal faran avuí?, quanta gent amenaçaràn?, arribaran a agredir a algú?, avui, l'únic dia que segurament treballaran en tots aquests darrers anys!,. Visquen els sindicats i els seus lliberats, senyor Lòpez Burniol, peró perqué no se'n fa carrec?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Joan Sala
29/03/2012 13:38
M'avergonyeix llegir aquest comentari de Toni Aira. Et seguia regularment, trobava que normalment tenies opinions consistents, clares i argumentades. I aquest text és de barra de bar. Sí, hi podem posar quatre paraules altisonants, però no diu res. Demostra una cosa: els sindicats continuen tenint sentit en el món més obrer i industrial. Els treballadors de puny de camisa, com diuen al Regne Unit, els que van a treballar amb vestit i corbata, tenen un allunyament a això. L'americana promou una disjuntiva: aquella assimilació a la patronal. Mai no havia estat tan fàcil amansar les masses que posant-los una americana i donant-los un despatxet o una targeta de visita. Per la resta, els Sindicats -així, en majúscula i en genèric- no vol dir res. Demostra el poc coneixement que en tens i el parlar per parlar. Els sindicats -en minúscula- sovint fan bona feina i lluiten perquè tots (tant els que els critiquen com els que no) en surtin beneficiats. I això sembla un pamflet radical a favor de la lluita obrera (bla bla bla). I res de tot això. Sóc convençudament de dretes i em sembla LAMENTABLE assimilar sindicalisme amb dreta i esquerra. Sindicalisme va unit a treballadors, per oposició a patronal. Cadascú es posiciona on vol, només faltaria, però em fa riure o vergonya aliena tota aquesta gent que, essent un treballador com qualsevol altra, es permet de mirar els treballadors menys qualificats com els pobres obrers. Com si hi hagués gaire diferència...
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Jordi
29/03/2012 12:39
Doncs perquè no parles també de la coacció dels empresaris als treballadors, per què no els critiques a ells també? Estic d'acord amb tu amb la teva opinio dels sindicats, s'haurien de renovar, perquè politics i sindicats sembla que vagin agafats de la mà. Però per si no ho sabies, et dic, que ells són els únics que poden convocar vaga general, i molta de la gent que avui anirem a la manifestació no estem a favor dels sindicats, estem a favor d'una societat coherent, justa, on els diners no siguin més importants que les persones. Però suposo que a la gent com tu, ben poc l'importa tot això. Veneu demagogia, perquè mai us ha costat pagar-vos estudis, ni tenir un plat a taula...i amb això no us critico, sino us convido a que obriu els ulls, que la vida es mes cruel que el benestar que us envolta. Quan tot el sistema en el que confieu plenament se'n vagi a la merda, m'agradara saber quin es la teva opinio. Només et dic convido a reflexionar, a baixar a les places on la gent es encantadora, i debatir sobre aquesta societat. Que la realitat no es aquella que fiquen per la televisió , i jo per lo menys m'agradarà pensar que tot el que dius es per ignorància i no per mala fe. Que pasis un bon dia.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
29/03/2012 12:37
Doncs perquè no parles també de la coacció dels empresaris als treballadors, per què no els critiques a ells també? Estic d'acord amb tu amb la teva opinio dels sindicats, s'haurien de renovar, perquè politics i sindicats sembla que vagin agafats de la mà. Però per si no ho sabies, et dic, que ells són els únics que poden convocar vaga general, i molta de la gent que avui anirem a la manifestació no estem a favor dels sindicats, estem a favor d'una societat coherent, justa, on els diners no siguin més importants que les persones. Però suposo que a la gent com tu, ben poc l'importa tot això. Veneu demagogia, perquè mai us ha costat pagar-vos estudis, ni tenir un plat a taula...i amb això no us critico, sino us convido a que obriu els ulls, que la vida es mes cruel que el benestar que us envolta. Quan tot el sistema en el que confieu plenament se'n vagi a la merda, m'agradara saber quin es la teva opinio. Només et dic convido a reflexionar, a baixar a les places on la gent es encantadora, i debatir sobre aquesta societat. Que la realitat no es aquella que fiquen per la televisió , i jo per lo menys m'agradarà pensar que tot el que dius es per ignorància i no per mala fe. Que pasis un bon dia.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Paola
29/03/2012 12:35
Benvolgut, només algunes coses: - el fet que els sindicats en aquest país no funcionen bé (la llista dels seus retards en l'anàlisi de la situació és llarguísima), no vol dir que tinguin una implicació directa en la gènesi de la crisi. Com ho dius en el teu article, m'agradaria que expliquessis exactament a qué et refereixes. - Repeteixo, el fet que els sindicats que tenim s'han equivocat, i que per descomptat no tenen veritat revelades, transforma en veritat revelada la reforma laboral del govern? - s'ha d'anar molt en compte: aquí tots -tu també que no fas vaga, i en tens tot el dret, per descomptat- ens estem jugant allò que ha fet diferent Europa de la resta del món. Que no et puguin acomiadar lliurement, sense gairebé explicacions, és una conquesta per tots, els qui fem vaga i els qui no la feu. Són coses que, simplement, fan el sistema europeu més humà. Salutacions
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Pere
29/03/2012 12:02
Per cert, bestial, la proposta d'eliminar les subvencions per passar a afiliació obligatòria. Bestial. O sigui mantenir la subvenció però fent que surti directament de la nostra butxaca. Realment n'hi ha més fora que dins. Els nostres sindicats d'entrada haurien de ser nacionals. Catalans. Democràtics. I ja no dic assenyats i honrats perquè entenc que seria demanar massa.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Pere
29/03/2012 11:58
Esquerra convoca contra una reforma que 's'ha mostrat ineficient'. Bestial. Vejam, carallots, la reforma espanhyola no s'ha pogut mostrar ineficient perquè pràcticament ni tan sols s'ha aplicat. I en tot cas participaries de la indecència de les esquerres espanyoles, que l'armen ara contra la catàstrofe que van deixar precisament els seus i contra els quals no van convocar cap vaga per més milions de llocs de treball que es destruïssin. I segona, Esquerra, que no eres independentista, tu? Llavors què collons fots fent seguidisme del sindicalisme espanyol? Vaja quin missatge de donar al món! L'¡independentisme català seguint les consignes de Ce Ce O O i U Ge Te!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Josep JG
29/03/2012 11:49
Mentre els Sindicats (tots) estiguin subvencionats pels governs no hi haurà res a fer. Caldria que la sindicalització fos OBLIGATORIA per a tots els treballadors, i que els Sindicats només s´haguessin de mantenir de les seves quotes
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Digne
29/03/2012 11:42
Teniu por dels piquets? I no us en fa més la negror que escampa pel futur dels treballadors aquesta contra-reforma salvatge? Treballareu tranquil sabent que algun company o parent pot ésser acomiadat després de pencar 30 o 40 anys amb una indemnització miserable? A mi la consciència i la dignitat m'han aconsellat sumar-me a la vaga.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Jordi
29/03/2012 11:18
Els delegats de sucursal de Ce Ce O O i U Ge Te van quedar ben retratats. Patètics. I és que no n'estan acostumats. Això és el que passa. Que no s'havien trobat mai amb què se'ls qüestionés. Així van respondre. Amb aquelles apel·lacions a rudiments econòmics del marxisme que mig deurien recordar de fa prop de quaranta anys. Va ser magnífic. Magnífic i impensable amb un govern sociata. Encara, que, és clar, si continuéssim tenint governs sociates tampoc no hi hauria vaga general per més estratosfèric que fos l'atur.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Bernd
29/03/2012 11:08
Toalment d'acord amb l'article, Toni. M'identifico molt amb els teus posicionaments en general. Sobretot perquè argumentes i a sobre amb serenitat. Gràcies.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Indignat
29/03/2012 10:35
Un mercat laboral que ens ha dut a la taxa d'atur més alta d'Europa i a un 42% dels joves treballadors no ha de ser reformat??? El món canvia i la legislació laboral no ha de canviar desprès de 30 anys? Som uns morosos i ens pensem que si el món ens veu no treballant ens deixaran els diners que necessitem per finançar els nostres drets??? Quin país!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
quina barra
29/03/2012 10:29
Avui treballaré, perquè considero que qui convoca la vaga és culpable (junt zapatero i el tripartit) de la situació en què estem.Quina barra que tenen...jo els portaria als tribunals, ja que han estat ells i els socialistes qui s'han carregat l'estat del benestar...quina barra que tenen! Pel que fa als sindicalistes, i els piquets presuntament informatius, defensant els col.lectius privilegiats (començant per ells mateixos), s´ho haurien de fer mirar. O millor dit, s´ho hauria de fer mirar la gent que els segueix la veta.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
olotí
29/03/2012 10:22
Per fi algú que parla clar! Els sindicats són una necrosi, formada per sindalistes de sou..., per això utilitzen les armes més antidemocràtiques que existeixen: la coacció i la violència dels piquets. Per defensar la cadira, i possar-se galons. Qué trist. Ah, jo treballo sempre els dies de vaga, al igual que el 12 d'octubre.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Roser
29/03/2012 10:10
El meu comentari d'abans. He oblidat d'escriure el meu nom.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
29/03/2012 10:09
Tenim algú que convoqui una manifestación i una vaga general per protestar la reforma laboral, els lladregots que ens roben les diners, els polítics que no fan bé la feina, els corruptes, els especuladors, la poca feina que hi ha, les inversions que volen atreure de Las Vegas, la poca democràcia que tenim, els feixistes, i podría continuar, més i més i més. Per això aniré a la manifestació, no perque m'ho diguin uns pocasoltes que viuen gràcies als impostos de la gent, no dels seus afiliats. Si vostè treballa, té tot el dret a fer-ho, però demanem més implicació i lluita als periodistes, a la gent de cultura, als artistes, als que ja ho tenen tot solucionat. Salut, molta,. i que no en falti.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Miquel
29/03/2012 09:44
A banda d'estar d'acord o no amb els dindicats (jo no ho estic i faig vaga) penso que el que està en joc son els drets dels treballadors. Uns drets que han costat molts anys aconseguir. Fem-nos sentir contra la reforma, no per fer costat a uns sindicats que efectivament no sempre ens representen.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
elisabet
29/03/2012 09:39
jo avui faig vaga, i no és pels sindicats,és per la reforma en sí. L`he llegida de principi a fi (saltant el preambul que sempre els trobo de fantasia) i no sóc jurista... estic d'acord amb la filosofia (flexibilitzar el mercat laboral) perquè el mercat d'avui ja no és el d'ahir ni el que defensen els sindicats, però passem d'un marc jurídic benevolent -excesivament- amb els sindicats i treballadors a tot el contrari. Necessitem un altre marc normatiu. També estic d'acord, no obstant això, que la vaga no és la unica mesura, hauriem d'imaginar-ne de noves!. Per altra banda, fem autocritica també respecte a nosaltres mateixos, com pot el ciutada/na de a peu millorar la realitat laboral, fent-nos una pregunta...com consumim? volem quantitat i preferim el producte economic, per tant,a a quines empreses comprem? també tenim alguna cosa a veure, o no?.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Lauretus
29/03/2012 09:22
doncs jo estic fent vaga!per que és el meu dret i també la meva obligació. Desprès els guanys col·lectius s'apliquen als que no faran vaga!Jo me la jugo per tots!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Kary
29/03/2012 08:09
¡¡Es una verguenza lo que está pasando hoy!!, NUNCA se debería hacer una huelga en momentos como estos, Qué se creen que van a conseguir ?? una N y una A, na. Los sindicatos en efecto es algo caduco, quizás en un principio, hace ya muchos años... la idea es que estos se mantuvieran con la cuota de sus afiliados, como NO hicieron bien su trabajo, cada vez se fueron quedando sin personas que creyeran en ellos y vino el gobierno y los COMPRÓ. Es muy bonito vivir como viven los sindicalistas, cobrando un pastón del Estado pero resulta que ese dinero es del pueblo, o sea que los que no queríamos saber nada de ellos los estamos manteniendo y como viven, como reyes. Ahora están cabreados pues recibirán menos dinero del Gobierno y eso les ha hecho movilizar al pueblo, no la reforma laboral, alguien se cree lo que dicen, pues cuanta incultura hay en el país... Mientras el Gobierno Zapatero se pateaba nuestros ingresos, se repartían entre todos la pasta del pueblo (pues que verguenza que te roben los de izquierdas, es para coger un fusil), alguien hizo huelga ????. Son conscientes que parte del pueblo lo sabe y como no les siguen el juego pues a montar el cisco con piquetes y demás. Señores si hay que tirar adelante, hay que trabajar más y sin cobrar, que sino esto no lo soluciona ni Dios (y no quiero parecer irreverente). Hay democracia o no ??.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Guillem de Varòic
29/03/2012 07:08
Jo avui faig vaga...a la japonesa. Penso treballar més que mai. Per Catalunya.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
victor_ab
29/03/2012 02:18
Per cert, no enenc la mania de qüestionar constantment els sindicats amb arguments tan poc sòlids. Proposo que discutim sobre la reforma laboral i els seus efectes, que per això s'ha convocat la vaga.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingular.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
victor_ab
29/03/2012 02:17
Doncs parlem de llibertat individual. Saps que hi ha més de 1.500 empreses denunciades per coaccionar el dret dels seus treballadors a fer vaga? Per què no parlem d'això? Mira, les pots consultar aquí: http://www.vagageneral.cat/?page_id=1120
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida