El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
L’ANC i Òmnium engeguen la campanya ‘Ara és l’hora’ fins el 9N
  • CA

Carme Forcadell i Muriel Casals, entre altres promotors de la campanya Ara és l’hora

El compte enrere per la consulta ha començat. L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural han sincronitzat forces per primer cop per engegar junts una ambiciosa campanya, ‘Ara és l’hora’, que durarà fins el 9 de novembre i tindrà com a punt àlgid la Diada, amb la V humana que ha de travessar Barcelona. L’objectiu final és aconseguir ja no només votar sinó la victòria i, en aquest sentit, l’ANC i Òmnium s’han fixat la meta de sumar 500.000 persones més al sí-sí, entre indecisos, partidaris del sí-no i abstencionistes, per “garantir” un resultat que no admeti discussió.

 
En un acte fet al Disseny HUB Barcelona, just a tocar de les Glòries, on es bifurcarà la V l’11S, amb la presència de les presidentes de l’ANC i Òmnium, Carme Forcadell i Muriel Casals, respectivament, representants polítics, com Josep Rull, de CDC, i d’altra gent de la societat civil com el president de Súmate, Eduardo Reyes, o el dissenyador Juste de Nin, el director de la campanya, Oriol Soler, ha donat a conèixer el web araeslhora.cat, des d’on un es pot inscriure a la V, fer-se voluntari, fer un donatiu -a través del frundraising- o consultar els milers d’actes que es faran des d’avui fins el 9-N.
 
“Ens hem posat metes altes. Volem aconseguir 100.000 voluntaris i tants diners com sigui possible per tal de poder finançar com més activitats millor“, ha indicat Soler. “És una campanya que ens ha d’implicar a tots. Ho culminarem bé si ens hi posem tots. El que estem fent avui és posar les eines a disposició de tothom”, ha afirmat Forcadell, que ha reiterat que esperen que la manifestació d’aquesta Diada superi les xifres de les ja multitudinàries del 2012 i 2013, amb la Via Catalana.

L’empresa que va ajudar a Obama
 

La campanya s’ha encarregat a l’empresa Blue State Digital, que va idear les campanyes electorals de Barack Obama o Milsa Roussef, i el seu director estratègic serà Jordi Segarra, professor de la Universitat de Lleida i que va participar en la campanya nord-americana. La campanya ja ha fet públic un primer vídeo.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa